6:30 - 8:00 zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci w kącikach zainteresowań i w kącikach tematycznych, zabawy manipulacyjne i konstrukcyjne, rozmowy na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci, rozmowy z rodzicami i opiekunami
8:00 - 8:15 ćwiczenia poranne (dyscyplinowanie grupy, wspomaganie rozwoju w sferze ruchowej)
8:15 - 8:30 przygotowanie do śniadania (kształtowanie zasad dobrego wychowania, kształtowanie nawyków takich jak mycie rąk przed posiłkiem, poprawne siedzenie przy stole, kulturalne spożywanie posiłku)
8:30 - 9:00 śniadanie
9:00 - 10:30 zajęcia dydaktyczne (język angielski, zajęcia z podstawy programowej)
10:30 - 11:00 zabawy w ogrodzie przedszkolnym lub na placu zabaw, spacery, obserwacja przyrody; w razie niepogody: zabawy dowolne według zainteresowań, zabawy relaksacyjno-wyciszające, zabawy konstrukcyjno–manipulacyjne, zabawy integracyjne, bajkoterapia (głośne czytanie dzieciom i wspólne opowiadanie przeczytanych bajek)
11:00 - 11:15 przygotowanie do obiadu (kształtowanie zasad dobrego wychowania, kształtowanie nawyków mycia rąk przed posiłkiem, poprawne siedzenie przy stole, kulturalne spożywanie posiłków)
11:15 - 11:45 obiad
12:00 - 13:30 leżakowanie / zajęcia dydaktyczne (język angielski, podstawa programowa, kluby zainteresowań, zajęcia gardnerowskie)
13:30 - 13:35 przygotowanie do podwieczorku
13:35 - 14:00 podwieczorek
14:00 - 15:00 zajęcia dodatkowe: język niemiecki (2 razy w tyg.), język hiszpański (1 raz w tyg.), szachy (1 raz w tyg. tylko 5 i 6-latki), zumba, rytmika/zajęcia umuzykalniające, gimnastyka, zajęcia logopedyczne)